Tuffevictor

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Camilla - 14 november 2010 14:44

Grattis på farsdagen världens bästa pappa! Du är bäst och jag älskar dig jättemycket!

Puss och kram från Victor.   

  

  

Av Camilla - 14 november 2010 14:11

Ja, igår var det så dax för en utgång! Alltså, jag har väl inte varit ute sedan Sundsvall brann 1888   . Måste säga att det alltid är trevligast på förfesten, krogen är väl sådär. Eftersom jag inte är ute så ofta så känner jag ju inte så mkt folk där längre, men det var helt Ok ändå!

 

De otroligt fina vännerna och Party-tjejerna Linda, Jennifer och Maria. Vi hade en riktigt trevlig och mysig tjej-förfest och mycket tjejsnack blev det! Sedan kom Marias bror Uffe också, men då hade vi redan avverkad tjejsnacket, som tur var för honom kanske!..:)

 

   

Alltid lika glada Uffe redo för party!   

   

Alltså, vågar jag lägga ut den här bilden på oss när vi skulle göra ett Crazy-face!? Det värsta är att jag är helt klart fulast och ännu värre är att jag inte ens hann göra en grimas! Ha ha! Men det bjuder jag på...  

    

 Tack kära ni för en kanonkul kväll!

Av Camilla - 14 november 2010 13:38

Igår började vi dagen med att gå ut och leka i snön med Victor. Det går mycket bättre nu och han är inte alls rädd för snön längre. Skönt!

  

Sedan åkte vi till Victors farmor och farfar och fick en tidig farsdagsmiddag, då farfar jobbar idag. Vi fick jättegod mat och tårta och blev såklart supermätta och nöjda. Victor härjade på och var precis överallt och pillade på alla prydnadssaker, drog ut lådor, öppnade skåpdörrar mm mm. Hi hi, bushjärtat! Farmor hade letat fram Thomas indian-grejer och Victor prövade fjädrarna på huvudet. Konstig mössa tänkte han nog...:)

     

Vi åkte hem ganska tidigt då jag, kors i taket, skulle på tjejfest och sedan utgång på krogen! Skriver om det sedan!..:)

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards