Tuffevictor

Alla inlägg under februari 2016

Av Camilla - 17 februari 2016 20:16

Hur är det möjligt att tiden går så fort!? Alltså allvarligt talat så är det verkligen så, jag fattar inte hur veckorna kan flyga fram så fort. Lite skrämmande faktiskt.
Myyycket har hänt sedan sist jag skrev, har ju typ gått en månad! Suck, hopplöst. Tur jag har en massa bilder som påminner mig om vad som hänt, vilket är massor! Nya saker till hemmet, victor har haft sin första kompisövernattning, övernattning hos farmor o farfar för barnen, lekstund på norra berget, massa utelek, mormor har varit här på övernattning, flera omgångar av sjukdomar, victor har tappat en till tand, melodifestivalen har startat till barnens förtjusning, födelsedagsfirande, jobb/dagis/skola mm mm. Tur jag har många sammanfattande bilder från Instagram. Håll till godo! :)

   

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards