Tuffevictor

Alla inlägg under maj 2015

Av Camilla - 31 maj 2015 22:35

Firade mamma igår när vi var i Stöde och hälsade på och idag firades jag och farmor. Grattis till Alla Mammor därute och till alla som kämpar för stt bli!

Av Camilla - 26 maj 2015 21:48

Grattis gumman på din namnsdag! Fina goa och härliga Vilma!

Av Camilla - 20 maj 2015 19:24

Alltid när Victor klipper sig blir det som att komma hem med en ny pojke. Det blir sådan skillnad! Eller hur? Hans hår växer som ogräs och han har väldigt tjockt hår. Vilma har inte alls lika tjockt hår utan väldigt tunt istället. Jag brukar klippa Vilmas hår men denna gång fick även hon klippa sig hos frisören. Victor skulle klippa sig först så hon kunde titta hur han gjorde :) Victor som älskar när man grejar med hans hår satt som vanligt helt stilla hela tiden. Vilma gjorde såklart likadant, ville ju göra som brorsan. Duktiga barn! Stolta och fina var de efteråt med blått och rosa i håret. :)

Av Camilla - 14 maj 2015 21:40

Skönt att få några dagars extra ledighet då det är så mycket man vill göra på våren. Idag har vi grejat hemma på fm, med uterum och altan, Vilma och jag tog en promenad till hästarna (och plockade blommor såklart) Efter lunch blev det premiärturen till stugan för i år för att kolla läget. Det blåste dock isvindar så blev inte så lång stund. Men snart så kommer förhoppningsvis värmen och vi kan mysa där igen!
Imorgon är vi lediga och då fortsätter vi att fixa ute, om vädret tillåter dvs.
Hoppas ni också haft en bra dag, kram.

Av Camilla - 10 maj 2015 22:07

Lite bättre har jag allt blivit för nu har det bara gått en vecka sedan jag skrev. :) Jag har dock inte så mycket att skriva. Ännu en vecka har gått och vi har peppar peppar fått vara friska och kunnat gå på jobb och dagis. Hemma är det mycket fix med uterummet, den nya altanen, den gamla altanen som ska oljas och fortsatt planering kring huset och den kommande ommålningen mm. Det finns att göra när man har hus. Sedan ska ju vardagen rulla på också. Sedan är det ju bra om man hinner göra något skoj ibland ;)
Skönt att det är kortvecka till veckan så vi hinner med oss. På tisdag får vi iaf hämta vår nya loungesoffa som vi beställde idag på Mio. Det ser vi fram emot! Önskar er alla en bra vecka!

Och lite bilder såklart

Vilma kastade ca 50 gånger innan hon till slut lyckades pricka clownens mun! Trägen vinner. Tur man fick kasta hur många ggr som helst, annars hade det blivit dyrt. Victor satte sitt första kast :)

Toppen att kunna träna fotboll så nära huset då vi själv har sådan liten tomt!

Av Camilla - 3 maj 2015 21:09

Nä, fy skäms på mig. Jag som skulle skärpa mig och skriva inlägg oftare har inte alls hållit det. Jag önskar att dygnet hade fler timmar så jag skulle hinna lite mer. Men tyvärr går timmarna så fort och jag hinner inte alls med. Mycket som behöver göras ute nu när det går mot sommar och ruljansen inne med tvätt, städ och matlagning tar ju även det sin tid. Jaja, bara att kämpa på! Här är lite sv vad vi pysslat med den senaste tiden. Kram på er!

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards