Tuffevictor

Alla inlägg under juli 2015

Av Camilla - 31 juli 2015 21:23

Förlåt för min dåliga närvaro här. Jag har helt kommit av mig. De senaste dagarna har det varit lite fix inför barnens kompiskalas imorgon och på söndag och lite fix med hus och trädgård. Men ska försöka skriva ett längre inlägg till veckan, har massor av bilder som jag vill lägga upp här. Här kommer några från veckan. Håll till godo med dessa så länge, tack till er söta läsare som tittar in varje dag. Kram!

   

Pojke till salu ..;) 

  

Nu blev det helt plötsligt skoj att borsta tänderna!..:) 

 

Fått många fina jordgubbar i vårt lilla land! Flera gånger om..:) Mums!


Blåbärstroll! 


 

Av Camilla - 25 juli 2015 21:56

Grattis älskade unge på din 6-års dag! Härligt busiga och goa Victor!

Av Camilla - 19 juli 2015 18:20

Grattis älskade unge på din 4-års dag! Härligt busiga och goa Vilma!

 

   

[Bild]

Av Camilla - 9 juli 2015 11:03

Förra torsdagen var det värmerekord i Sundsvall och vi hade en tropisk natt här. Det var så varmt torsd-lördag så man nästan fick utlandskänsla. Nu har det regnat i flera dagar och det är grått, trist och kallt. Det går fort i svängarna! Nu vill vi ha sol och värme tillbaka! Vi fick iaf ett par härliga dagar i stugan förra helgen. Får leva på det ett tag verkar det som.

   

Det var 32 grader vid 19-tiden i fredags!

Lagom temperatur i vattnet!

Av Camilla - 8 juli 2015 14:20

Efter sthlm hade vi lite löst pratat om att åka vidare till Kolmården. Men då det skulle bli över 30 grader kändes det sådär. Vi åkte därför till Furuvik istället där vi varit flera gånger förut. Då gjorde vi bara det vi orkade, som att bada, åka lite karuseller och klappa getterna. Det blev lagomt för barnen, och oss, en stekhet dag!

 

Av Camilla - 6 juli 2015 09:37

Förra veckan var vi till Sthlm ett par dagar på en liten minisemester. Det blev såklart skansen och Gröna Lund och en massa promenader med pauser för mjukglass och dricka. Högtrycket var just på väg in och det var varmt och svettigt! Men hellre det än regn, så vi klagade inte :) Barnen var fantastiskt duktiga och snälla och de hade superroligt. Härligt! Här kommer en bildbomb, vill man inte se behöver man inte läsa/titta ;)

Vilma är så rolig. Hon har börjat att göra en rolig min varje gång jag knäpper kort! Haha, hon ser för rolig ut busfia!

     

 

 

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards