Tuffevictor

Alla inlägg under augusti 2015

Av Camilla - 20 augusti 2015 13:33

Idag har vår lille tuffevictor börjat förskoleklass! Tänk! Han har nu blivit 6 år och börjat sin förberedelse inför att börja 1:an nästa år. Helt sjukt, men kul såklart! Victor var så stolt över att få gå till skolan istället för till dagis som lillasyster. Du är så duktig vår fina kille, kommer att gå galant!

På bilden ovan är det kort på Victor för nästan exakt 5 år sedan. Lillkillen har verkligen blivit stor!

Av Camilla - 9 augusti 2015 21:23

Nu har det blivit mycket kalasande den senaste tiden. Förra helgen hade Vilma sitt lilla 4-års tjejkalas på lördagen och Victor hade sitt 6-års kalas på söndagen. Vilmas var hemma och Victors i stugan. Vi hade tur med vädret och slapp regnet, det var tom ganska varmt och skönt! Otroligt!
I helgen har Victor varit på 3 kalas och vi har åkt fram och tillbaka några turer från stugan. Tur det är nära! I veckan ska vi njuta allt vi kan då det är Thomas sista semestervecka. Hoppas på sol! Trevlig helg och ny vecka på er vare sig ni jobbar eller är ledig!

 

     

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards