Tuffevictor

Alla inlägg under september 2014

Av Camilla - 30 september 2014 20:03

Imorgon går vi in i oktober månad och nu börjar höstkänslan att krypa sig på! Höstvindar, löv som faller, klar luft och svampar i skogen!
Nu vill jag kura upp mig i soffan med en massa ljus, filt och brasa. (Och gärna lite gotta:)) Ljusen har för övrigt blivit utbytta från vita till orangea. Sedan har jag fått dille på att köpa batteriljus. Dagens tips från mig! Perfekt att sätta i ljuslyktan ute och slippa gå ut och tända och släcka. Nu har jag timer på och då tänds den när det blir mörkt och släcks efter 6 timmar. Toppen! Funkar även inne och där har jag flera stycken! Jag tycker verkligen om hösten! Gör ni? :)

 

 

På bilden ovan är det batteriljus från Rusta. Just nu 19 kr styck! Skynda fynda! :)

Av Camilla - 23 september 2014 21:00

Var inne på nätet och klickade runt lite för att beställa hårspray mm. Hittade då två gamla favoriter som bara måste klickas hem! Exclamation och Karl Lagerfelds Sun Moon Stars. Blir så nostalgisk och måste bara ha dem i badrumsskåpet. Trots att jag kanske inte kommer att använda dem. Var ju typ 15-20 år sedan jag hade dessa sist. Vilka favoriter hade ni?

Av Camilla - 21 september 2014 21:04

Av Camilla - 20 september 2014 19:50

Ja, jag erkänner. Det tar emot att säga det, men det är bara att inse att jag har blivit en svampnörd. Jag tycker det är så otroligt skönt att gå i skogen och det är så spännande att leta svamp! Det är lite som att fiska, vilket jag också tycker om, du vet aldrig när du får napp. Idag fick jag verkligen napp!! Det var ett magiskt ögonblick när jag tittade ner och såg skogens svarta guld! Alla svampplockares stora dröm. Svart trumpetsvamp! Trodde aldrig jag skulle få se dessa, men plötsligt händer det. Lycka! :)

Av Camilla - 19 september 2014 17:38

Alltså, vad hände igår? Fattar inte riktigt hur det gick till, men min blogg hamnade på 20 plats på Bloggplatsens topplista med 211 läsare!! Som mest har väl typ 70 st
gått in på en dag och som oftast ligger det väl runt 10 typ ;) Men kul var det! Tack alla som kikade in :)

Av Camilla - 19 september 2014 09:50

Så här såg det ut för ett par veckor sedan. Det har hänt en hel del sedan dess, men håller på bilder ett tag. Men det blir nog bra när det är klart. Typ framåt sommaren 2015 ;)

Av Camilla - 11 september 2014 21:16

11 september 2003 började vår resa tillsammans och den fortsätter ännu. Grattis på årsdagen älskling!

Bilden på oss är från nyårsafton 2003 :) Fina va? ;)

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards