Tuffevictor

Alla inlägg under juni 2016

Av Camilla - 27 juni 2016 18:33

Tänk att vi hade sån tur med midsommarvädret i år! Soligt, varmt och inte så blåsigt. Det blev en underbar dag med familjen i stugan. En perfekt midsommarafton med jordgubbstårta, sommarmat och ett dopp i sjön. Hoppas ni också hade en bra och mysig dag.
Midsommardagen blev lika bra den med och vi njöt i solen!

Av Camilla - 19 juni 2016 22:00

Lördag med regn och mestadels innemys. Söndag med sol och fix och fiske i stugan. Ser fram emot den kommande ledigheten, men vi kör på en vecka till.

     

Av Camilla - 10 juni 2016 19:51

Igår hade Victor sin första skolavslutning, i Selånger kyrka, då han nu avslutat sitt första år i förskoleklass. Till hösten börjar lilleman i första klass! Helt galet vad tiden går fort. Så tacksam att allt går så bra för Victor efter hans tuffa första levnadsår. Vår älskade tuffe Victor! Grattis! Sommarlovet börjar dock på riktigt om 3 veckor, men inge mer skola på ett tag iaf :) Härligt tycker Victor!

Av Camilla - 6 juni 2016 21:13

6 juni och Sveriges nationaldag! Strålande sol och ett lugnt firande i stugan med gofika. Ett firande helt i min smak :) Hoppas ni alla hade en bra dag och njöt av den extra ledig dagen.

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards