Tuffevictor

Alla inlägg under januari 2014

Av Camilla - 26 januari 2014 21:00

I helgen har det blivit mycket skridskoåkande. Victor tycker det är jättekul och ville t om gå och åka igen efter maten idag. Han och Thomas gick och åkte en stund till och Victor kämpar och kämpar och blir bättre och bättre :) Vilma tog premiärturen hon också idag och tyckte det var kul. Skönt att ha en skridskobana så nära! NHL nästa? ;)

Av Camilla - 24 januari 2014 10:07

Det sägs att ibland säger en bild mer än tusen ord. Visst stämmer väl det på första bilden nedanför texten! Syskonkärleken finns ju där nånstans mellan alla bråk och gruff ;)

Dagen till ära har Vilma gjort sig väldigt fin :) Hon har verkligen blivit tjejig på senaste tiden istället för att ha varit ganska pojkig som sin bror. Nu är det rosa, örhängen och hårspännen som gäller. Gofia.

Av Camilla - 18 januari 2014 16:41

Nu har snön äntligen kommit och med besked. Det fortsätter att snöa och snöa men som tur är så är den puderlätt. Härliga vinterdagar och härliga vinterbilder!

Av Camilla - 17 januari 2014 08:30

Fredagsmyset har börjat. Ute dalar snön och det är över -10. Inne är brasan tänd och en massa ljus. Victor och jag myser tillsammans i soffan med morgonfika. Vilma sover gott ännu. Mamma, så här mysigt gör inte pappa när bara han och jag är vaken säger Victor :). Imorgon kanske ;)
Trevlig fredag och helg på er alla!

Av Camilla - 12 januari 2014 18:46

Det blev så tomt på platsen där julgranen har stått så nu står en sådan här där istället. Litet impulsköp egentligen men det blev bra och jag blev ganska nöjd! Jag Vet att jag skulle ha vant mig efter ett par dagar, men nu står den där och nu får jag vänja mig vid det istället. Älskar ju ljus så det blir nog inga problem ;)

Av Camilla - 10 januari 2014 20:46

Är med och tävlar om ett presentkort på 200 kronor från Please Mum på Jessicas blogg "hos familjen vanlig". Var med och tävla du med, men skynda dig! Det är sista dagen imorgon! Se nedan hur du ska göra.  

 

TÄVLING: Presentkort från Pleasemum.se

Nu kan du vara med och tävla här på bloggen och vinsten är ett

presentkort på 200 kr från Please Mum

 

Hos pleasemum.se hittar du härliga, tuffa och glada kläder till barnen.

Märken som Småfolk, Geggamoja, theBrand och Rockefella och många, många fler.


         

"Jag tävlar om ett presentkort på 200 kr från pleasemum.se på bloggen hos familjen vanlig"





TÄVLINGSREGLER:



För att vara med och tävla ska du:


För ytterligare chans att vinna:

  • tipsa om tävlingen på din blogg, låna bild och text ovan



Tävlingen pågår från 4/1 till 11/1!

Vinnaren kontaktas via mejl och presenteras här på bloggen.

Av Camilla - 10 januari 2014 14:13

Tänk att man kan bli så glad över lite snö! Barnen blev iaf överlyckliga när de tittade ut imorse och såg det vita snötäcke som kommit under natten. Såklart gick vi ut på fm och skottade, åkte pulka och lekte i snön!

När vi var riktigt kyliga om näsan var det extra skönt att gå in och tända en värmande brasa. Sedan började vi dansa ut det sista av julen. Kulorna i den, enligt Victor, ledsna granen plockades ner. Nu är snart alla spår av julen borta, men känns skönt för nu blir allt ljust och fräscht både ute och inne igen!

Trevlig helg till er alla!

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards