Tuffevictor

Alla inlägg under februari 2015

Av Camilla - 27 februari 2015 09:19

Oj oj, nu var det längesedan det skrevs något här. Vardagen rullar på i hundra knyck och vi har en ledig fredag efter en "helvecka" på jobb och dagis. Förra veckan var det vabb med magsjuk Vilma. Ni som känner mig vet att magsjuka är det värsta jag vet och nästan har fobi mot! Som tur är verkar det ha stannat med Vilma för vi andra har klarat oss med bara lite bubbliga magar förra veckan, peppar peppar. Jag hade även hoppats på att Vilma skulle få vattkoppor som går på hennes avdelning. Första fallet var för ca två veckor sedan och igår skickades 4 barn hem med prickar. Än har jag inte sett några prickar på Vilma, men de kanske dyker upp snart. Victor har heller inte haft vattkoppor så vore bra att få det avklarat! Ja ja, vi får se hur det blir!
Här kommer ett axplock av bilder på vad som hänt de senaste 2 veckorna. Kram och trevlig helg på er!

Av Camilla - 15 februari 2015 20:27

Grattis Pappa Thomas på din dag! Vi älskar dig <3

Av Camilla - 14 februari 2015 22:40

Paket till barnen och blommor till mig. Thomas fick faktiskt ett paket också, nallade dock från paketen han ska få på sin födelsedag imorgon! :) Vi har fikat tårta och tjuvstartat firandet då mormor och morfar kom och hälsade på idag.
Vi har haft en toppenbra alla hjärtans dag, hoppas ni haft det också! Kram!

Av Camilla - 8 februari 2015 21:15

Nu var det längesedan jag skrev något nytt på bloggen. Det händer dock inte så mkt mer än jobb/dagis, äta, sova och det snurrar på som i ett ekorrhjul. Jag känner mig lite trött och slut om jag ska vara ärlig och längtar nu efter våren och ljusa soliga dagar som kan ge energi. Önskar er alla en trevlig vecka. Kram!

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards