Tuffevictor

Alla inlägg under januari 2016

Av Camilla - 22 januari 2016 18:34

Idag har Victor namnsdag och det har firats med tårta, paket och besök av mormor och morfar! Grattis Bästa Victor på din dag!

Av Camilla - 17 januari 2016 20:43

Nu har vi kommit en bra bit in på det nya året och vardagen är åter igång. Helt sjukt vad tiden går fort, nu är det fart på ekorrhjulet igen.
Här kommer bilder på året hittills då jag blivit usel på att skriva. Tid och ork saknas tyvärr, men bilder säger ju mer än tusen ord, så håll tillgodo eller låt bli att titta om du inte är intresserad ;)

Av Camilla - 10 januari 2016 19:42

Nyårskvällen firades som vanligt hemma hos oss tillsammans med syster och hennes familj. Det blev en lugn mysig kväll med god mat och dryck. De åkte dock hem lagom så de kunde fira tolvslaget hemma på Alnö. Här hemma orkade båda barnen vara vakna och vi skålade in det nya året tillsammans och tittade på fyrverkerierna. Spännande tycke Vilma som var vaken sitt första nyårs-tolvslag :) Nu hoppas vi att 2016 blir ett bra år för oss alla!

   

Av Camilla - 3 januari 2016 19:36

Snart är sköna julen slut och allt ska plockas bort som har med julen att göra. Lite trist att Den går så fort och jag vill inte att den redan ska vara över. Får väl nöja mig med att titta på alla underbara bilder från julen istället! Den har varit bra även om den i år blev uppdelad i tre firanden. Men det blir så när några jobbar och några åker bort. Hoppas ni alla också haft en fin och fridfull jul.

Bilderna är från mitten av december och framåt! :)

   

     

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards