Tuffevictor

Alla inlägg under juli 2011

Av Camilla - 29 juli 2011 15:08

 

Av Camilla - 29 juli 2011 15:00

  

Av Camilla - 27 juli 2011 13:02

Igår blev det premiärtur för lillan i vagnen och för lilleman på ståbrädan. Det gick ju hur galant som helst för båda..:) Vid kortare promenader, såsom till lekparken och såsmåningom till dagis så fungerar ståbrädan hur bra som helst! Det såg vi igår, skönt! Hoppas det håller i sig bara..:)

      

Av Camilla - 26 juli 2011 15:41

Den 19:e juli 2011 föddes det bara ett barn i Sundsvall och det var vår lilla gumma. Thomas fick sätta upp en nål på tavlan när vi kom upp från operationssalen där snittet utfördes. Han tänkte sätta dit en blå nål men jag rättade honom på direkten och sa att denna gång var det en röd nål som skulle sättas upp...         

Av Camilla - 26 juli 2011 14:49

Igår firade vi Victors 2-års dag! Hipp hipp hurra! Jag fattar inte vart tiden tagit vägen? Att det gått två år sedan lilleman kom till världen. Ibland när jag sitter med lillan känns det som om det skulle vara Victor jag satt med och både Thomas och jag säger ofta Victor åt gumman. Känns ovant att säga något annat.

 

Som tur var hade vi satt upp partytältet i stugan, för det regnade på denna födelsedag också. 25:e juli verkar vara en regnig dag? Men det gick ju bra ändå när vi kunde sitta inne i tältet. Victor fick så många fina presenter och han var såklart jätteglad för sina nya leksaker. Här kommer en massa bilder ifrån Victors födelsedag.   

                   

Victor tackar för en jätterolig födelsedag och för alla fina och roliga presenter!

Av Camilla - 24 juli 2011 16:11

Får bli mest bilder ett tag framöver, känner att tiden inte riktigt räcker till.


Men kan ju berätta att iag har det blivit en städ- och pysseldag. Paket har slagits in till Victors 2-års dag imorgon och en tårta skall bakas ikväll. Dagarna flyger fram och känns som jag inte hinner något. Iof ska/måste jag ta det lugnt med tanke på snittet. Idag känns det dock lite bättre och jag känner mig mer rörlig. Ska såklart skriva om förlossningen också, men det får bli när jag har mer tid.

            




Av Camilla - 23 juli 2011 21:19

Idag har det gått 6 år sedan Thomas och jag förlovade oss på Kreta. Vi brukar ju fira denna dag med något extra, men i år känns det onödigt då vi redan har fått den bästa presenten man kan få. Ett syskon till Victor. Först en prins och nu en prinsessa...  


Victor sover i stugan med farmor och farfar och vi är hemma i stan med lillan. Så lite lyxigt känns det iaf en dag som denna. Vi ska kolla lite på tv nu och äta lite ostkrokar. Hihi, man är inte så kräsen längre. Sedan blir det till att lägga sig och ev sova igen lite förlorad sömn.. 


Älskar dig Thomas och vår fina familj! Puss!

  


Av Camilla - 22 juli 2011 21:20

Idag åkte Victor och pappa till frisören för första gången. Nu är Victors härliga lockar borta och han blev på direkten en stor pojke! Han satt som ett ljus medans han blev klippt och han tyckte nog att han blev fin då han flera gånger gått till spegeln idag. Finaste storebrodern i världen!   

Men jag älskade ju hans tjorviga lockiga hår innan också. Hu hu., vart tog mammas lilla knus vägen..;)

     

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards