Tuffevictor

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Camilla - 3 juli 2011 20:30

I lördags åkte vi ut till stugan trots att vädret inte var det bästa. Det var varmt i luften men solen lyste med sin frånvaro. Men för Victor spelar det ingen roll vad det är för väder, bara han får vara ute. Han fick bla ett roligt tält av farmor och farfar som han genast ville testa. Men han har haft fullt upp med annat också. Som att vattna alla blommor, flera gånger om, fiska, leka med bilar, springa efter fotbollen mm mm. Vi åkte dock hem i em trots att solen då hittat fram. Thomas jobbar imorgon  men förhoppningsvis behöver han inte jobba så många dagar denna vecka då han ligger bra till med det han skall göra innan sin ledighet. Skönt!


Här kommer bilder ifrån helgen..

          

Victor kommer att bli en storfiskare, det är det ingen tvivel om! Kolla här vilken teknik..;)


 

Imorgon går jag förresten in i vecka 36. Skönt! Har ju hela tiden varit lite inställd på tidig födsel, men nu börjar det närma sig slutveckan..:) Får se när lilla parveln tänker titta ut.

Kom ihåg att sätta en röst i omröstningen. Vad tror ni? Flicka eller pojke? Här kommer en magbild som kanske gör det lite lättare för er att gissa. Tar ju bara 1 sekund att sätta dit din röst! Kom igen nu!...:) Och kommentera gärna! Var inte en sån tråkmåns..;)

  



Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards