Tuffevictor

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Camilla - 7 november 2010 19:25

Nu var det länge sedan jag la ut några nya stödtecken. Måste säga att vi inte alls gör lika mycket stödtecken här hemma som vi gjorde när Victor var riktigt liten. Visst gör vi lite tecken då och då, men ibland glöms det bort tyvärr. Synd för det fungerar verkligen. Han säger ju ord då och då på just sådant vi gjort/gör stödtecken på, som tex klocka, boll, lampa och katt.

 

Ikväll när Victor skulle bada så sa jag till honom: Vill du bada Victor? På en gång så gjorde Victor stödtecknet för bada! Jag kan säga att jag inte gjort det tecknet många gånger, men Victor måste ha snappat upp det ändå! Lillhjärtat! Det var så gulligt att se honom dra sina händer över magen som om han tvättade sig.   Det dröjer nog inte länge förrän han säger ordet bada också.

  

Här kommer några stödtecken som passar nu till vintern.

  

  

  

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards