Tuffevictor

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Camilla - 2 november 2010 20:43

Alltså, vad är det med mig och ananas? Jag verkligen älskar färsk ananas, kanske lite för mkt!? Varje gång vi köper hem färsk ananas, som ofta bara kostar 10 kr!, så känns det som jag måste vänta till ett speciellt tillfälle för att äta den. Den är ju så festligt god liksom. Men det där festliga tillfället kommer typ aldrig och till slut när jag bestämmer mig för att äta den så har den blivit brun och dålig!! Jag gör lika varje gång jag köper hem!! Blir alltid att jag får kasta den gooooda ananasen bara för att jag väntat för länge! Och jag blir alltid lika besviken. Idag har vi köpt hem två stycken och jag har redan bestämt mig för att äta en av dem ikväll. Nu får inte någon fler ananas gå förlorad pga av mina dumheter! Knasigt va?  

  

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards