Tuffevictor

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Camilla - 6 november 2010 18:03

  

Victor ville bara kolla in här en snabbis och säga hej! Hoppas att ni har en bra lördag!

 

Kan ju passa på att skriva några rader. Dagen idag har känts väldigt lång då vi hunnit med massor! Började med att gå ut på lekparken vid 10-tiden. Victor härjade på en bra stund och fick även sällskap av några lekkamrater vid namn Erik och Ella. Kul! När Victor sedan sov så kom farmor och farfar och hälsade på. Thomas och jag passade då på att gå ner i källaren för att rensa förrådet. Fy vad mkt saker vi har! Jag har inte varit ner till förrådet på flera år, men nu var det bara att bita i det sura äpplet! Det blev några säckar med jackor, mattor, lampor mm till Erikshjälpen och sedan har vi ställt fram allt som får följa med till soptippen när soffan och bokhyllan skall köras dit med släpvagn. Skönt att bli av med lite grejer! När vi kom upp igen hade Victor vaknat och busade för fullt med farmor och farfar. När de åkt var det middagstid och vi gjorde egen potatisgratäng, fläskfile och rödvinssås. Riktigt gott blev det. Vi har nu nyss ätit och strax ska Victor få ett kvällsbad. Han somnar förhoppningsvis i skaplig tid ikväll så vi kan sätta oss i soffan och kolla på "Så mycket bättre" Det är riktigt bra tycker jag... Ha det gott! Over and out...     

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards