Tuffevictor

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Camilla - 21 november 2010 19:07

Nu är julen räddad, iaf julgodiset. Idag när Thomas och jag var på IKEA en sväng så hittade vi det fina uppläggningsfatet! Tjohoo...det var helt perfekt! På översta fatet/skålen ska det vara knäck och på det undre Rocky Roads. Men godiset kan vi inte göra förrän några dagar före jul, annars är de slut till julafton! Har ni inte ätit Rocky Roads så tycker jag att ni verkligen skall göra dem i år. Recept kommer närmare jul, annars kan ni kolla på Laila  Lindholm på recept.nu. Farligt gott är det! Bilden är lånad från recept.nu.

 

En liten påminnelse om hur uppläggningsfatet ser ut. Me like!

    

Av Camilla - 21 november 2010 12:45

Igår åkte vi till mamma och pappa och hälsade på, var ett tag sedan jag var hem så var på tiden! Vi fick såklart gott fika, god mat och för Victor blev det en massa bus. Det bästa för honom var nog helt klart när han fick bada i mormor och morfars badkar. Victor verkligen älskar att bada och här hemma blir det ju bara i en badbalja då vi inte har badkar. Varje dag, flera gånger om dagen, gör han tecknet för att bada och hämtar sin badbalja. Men den här dagen fick han bada i ett stort badkar och hans lycka var gjord. Till en början var han nog lite brydd över att det var ett sådant stort badkar (för honom iaf) och stod mest upp. Men efter ett tag satte han sig ner och började plaska hej vilt. När han blivit riktigt stursk drog mormor honom fram och tillbaka i badkaret så vattnet yrde, det var superkul och han blev inte rädd trots att han ibland fick vatten i ansiktet. Sötaste lilla badpojken i hela världen.

  

  

För övrigt går nu Victor omkring och säger sitt namn hela dagarna... Han säger nästan Victor klockrent, huga vad tiden går fort och vad duktig lilleman blivit. Nu går det fort med utvecklingen och nya ord poppar upp då och då. Anka är också ett favoritord, såklart för vår lilla badkille.

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards