Tuffevictor

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Camilla - 29 november 2010 20:41

Idag har det varit en lugn och skön dag. Victor och jag har varit inne och skrotat på hela dagen. Det är så kallt ute så känns inge vidare att ge sig iväg ut, men förhoppningsvis så ger det med sig snart. Det måste det bara göra!..Brr...

 

När Thomas kommit hem ifrån jobbet blev det snabbmat, korv och mos (dock egengjord, det ni!:) Sedan kom farmor och farfar och var barnvakt medan Thomas och jag åkte in till banken och träffade vår personliga bankman. Jag är så sjukt ointresserad av allt som har med pengar att göra, förutom att jag vill ha mycket pengar då såklart! Vem vill inte det?..Hi hi... Ja ja, vi fick iaf lite goda råd om placeringar, lån, pensionssparande osv..så helt bortkastad tid var det ju inte.

  

 

Lilleman har för övrigt fullt upp med att spana in allt julpynt som nu kommit upp. Allt som lyser är ju jättespännande såklart. Undra hur länge det dröjer innan något går sönder? Närå, han är mestadels försiktig, men bara mestadels. Därimellan är han inte det..

  

Lilleman, vad gör du?

  

Ingenting mamma, jag kollar bara!

  

Jag letade bara efter bollen...så, nu har jag hittat den..

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards