Tuffevictor

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Camilla - 18 november 2010 14:14

Igår hade Victor rotat fram denna napp, som ligger i en av kökslådorna, och kom med den i munnen. Usch vilken flashback jag fick då jag såg honom... Den här nappen fick Victor när han hade genomfört hjärtoperationen i Göteborg och den låg han och snuttade på första gången vi fick se honom efter att respiratorn kopplats bort och han vaknat upp. Det var så otroligt skönt när vi kom in på IVA-rummet och såg att han hade nappen i sin mun. Jag hade kämpat länge och väl hemma för att han skulle ta napp, men utan resultat. Det kändes som han hade en liten tröst med nappen iaf när han låg där i sängen, medtagen och fullproppad med morfin. Han fick lite socker då och då på nappen, samt lite vatten. Han var så törstig men fick inte dricka vatten förrän kroppen kommit igång. Stackars stackars liten... fy, knappt jag fattar vad han och vi gått igenom. Det är snart 1 år sedan och vi är så tacksamma att allt har gått så bra och att han nu är pigg och glad! Älskade älskade hjärtebarn. Du är det bästa som finns..   

  

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards