Tuffevictor

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Camilla - 23 november 2010 13:24

Kan ni fatta att det börjar lacka mot jul och att första advent är på söndag?. Det känns som man är oförberedd varje år och undrar vart året tagit vägen? Samma funderingar även detta år! Jag tycker ju nyss att det var jul och Victor bara var en litet bäbis. Nu är han en stor pojke och kan och har lärt sig så mycket. Men mysigt är det!

 

Nu när Victor sover så ska jag passa på att stryka sovrumsgardinerna. Adventsljusstaken och ljuskransen är redan på plats, men då lilleman är så nyfiken på allt är det omöjligt att stryka medans han är vaken. Igår när han sov på dagen så fixade jag köket. Man får ta det pö om pö de dagar som är kvar till advent. Skönt att börja i tid. Har ni börjat?

  

 

     

Måste ju ha med lilleman på bild också. Här sitter han och tränar sin finmotorik. Att tigga kronor av mamma och sedan stoppa i sparbössan var ju riktigt kul. Tjänar lite pengar på kuppen också. Vem kan motstå dessa bedjande ögon? Han länsade hela plånboken på småpengar den lilla rackaren. Men han är värd varenda krona vår guldprins.

  

  

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards