Tuffevictor

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Camilla - 28 november 2010 20:40

Ja, nu har nedräkningen till jul börjat och idag har vi firat 1:a Advent. Mysigt. Synd att det är så kallt ute, så dagen har vi mestadels tillbringat inne. Det har blivit tomtegröt och pepparkakor som sig bör på advent. Glöggen tar vi om en stund. Tända ljus överallt och första ljuset är tänt såklart. Hoppas ni också har haft en fin advent!

  

Dagen till ära tog jag fram de fina julkaffekopparna av Rolf Lidberg. De är så goda att dricka kaffe ur och så är de ju så fina oxå!

Hittade en billig adventsljusstake, eller vad man ska kalla det, på CityGross. 40 kronor var den väl värd? Jag hade tänkt köpa egna siffror och blockljus, men väntade  för länge att köpa siffrorna som jag sett på Rusta. De var ju såklart slut när jag åkte dit för att köpa dem. Så typisk mig att inte köpa dem på en gång. Jag menar, de kostade ju ingen förmögenhet utan 20 kronor för fyra siffror. Ja ja, så är det när man är dum att vänta. Men det löste sig ganska bra ändå nu tycker jag.   

   

Avslutar med en bild på kvällens badpojke! Sötast i hela världen!  

  

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards