Tuffevictor

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Camilla - 17 november 2010 13:20

Igår kom Arvid till oss då hans lillebror, mamma och pappa var på babysim. Arvid är så söt och brukar skriva listor hemma, med mammas hjälp såklart, på vad han ska göra hos moster. Idag var listan inte så lång... tror det stod leka med bilar, se på tv och äta middag, om moster har någon god mat!? Någon god mat?? Klart moster har god mat, lagar ju bara god mat!..  Som tur är hade jag tagit fram köttfärs och lagade till en riktigt god köttfärssås. Såklart ville Arvid äta hos moster då....:) Det räckte som tur var även till hans mamma och pappa som kom hungriga efter babysimmet. Tur man är storkokerska!   

 

Victor tyckte som vanligt att det var superkul med kusinbesök. Han var helt vild och speedad och skrattade åt allt som hans kusiner Arvid och sedan Alfred gjorde. Lilla goa glada skrutt.

 

   

   

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards