Tuffevictor

Direktlänk till inlägg 14 november 2010

Party!

Av Camilla - 14 november 2010 14:11

Ja, igår var det så dax för en utgång! Alltså, jag har väl inte varit ute sedan Sundsvall brann 1888   . Måste säga att det alltid är trevligast på förfesten, krogen är väl sådär. Eftersom jag inte är ute så ofta så känner jag ju inte så mkt folk där längre, men det var helt Ok ändå!

 

De otroligt fina vännerna och Party-tjejerna Linda, Jennifer och Maria. Vi hade en riktigt trevlig och mysig tjej-förfest och mycket tjejsnack blev det! Sedan kom Marias bror Uffe också, men då hade vi redan avverkad tjejsnacket, som tur var för honom kanske!..:)

 

   

Alltid lika glada Uffe redo för party!   

   

Alltså, vågar jag lägga ut den här bilden på oss när vi skulle göra ett Crazy-face!? Det värsta är att jag är helt klart fulast och ännu värre är att jag inte ens hann göra en grimas! Ha ha! Men det bjuder jag på...  

    

 Tack kära ni för en kanonkul kväll!

 
 
Ingen bild

Anki

14 november 2010 21:15

Hahaha vilken skön bild..hoppas ni hade skoj..ser i alla fall ut så haha..glömde helt att ringa dig var helt slut efter en hel dag på jobbet..(märks att man inte är van)somnade framför tv:n tidigt och lika bra var väl det då jag skulle upp och öppna butiken i dag..kramen

Camilla

14 november 2010 21:34

Haha, ja vi hade skoj! Nästa gång tar vi en helg när alla kan! Vore superskoj!! Eller hur!? Som gamla tider...:) Hoppas det gick bra att jobba iaf, sov så gott i natt! Kramis!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 2 januari 2017 18:34

Välkommen 2017. Hoppas du blir bättre än vad 2016 slutade. Influensa och trötthet. Nu tar vi nya tag. God Nytt År och god fortsättning på er! ...

Av Camilla - 28 december 2016 14:56

Tiden går fort! Nu har julen snart gått och det nya året är på intågande. Hoppas ni alla haft/har det bra. Bildbomb kommer här! ...

Av Camilla - 23 september 2016 19:38


Myser i uterummet. Nu när det börjar bli mörkt ute tidigare på kvällen är det perfekt att mysa i uterummet med tända ljus. Trevlig helg på er! ...

Av Camilla - 18 september 2016 20:59

Vilka härliga höstdagar vi haft. Nu har sommaren gått och hösten är här, men sommaren håller sitt grepp ett tag till verkar det som. Underbart! Tack ni söta som fortfarande tittar in här trots usel uppdatering. Sommaren har varit för solig och varm f...

Av Camilla - 11 juli 2016 19:12

Förra helgen blev så äntligen det sista på huset klart. Det byttes vindskivor och det målades. Såklart regnade det hela lördagen, men på söndagen var det bra väder och vi hann göra det som var kvar. Christoffer (Aker Bygg) började i fredags och det s...

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards