Tuffevictor

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Camilla - 21 december 2010 20:33

Grattis älskling på Thomasdagen!..:)

 

Blev en suddig bild idag då jag inte hade någon blixt på kameran när jag knäppte den. Men tyckte den blev effektfull ändå! Så den får duga..:)

   

Ikväll har vi fikat gott då farmor och farfar varit här på namnsdagsfika. Vi fick en massa bröd och kakor av farmor, ja farfar har säkert varit med och bakat han med..:) Nu har vi frysen full, så vill någon komma på fika så är det bara att dyka upp..;) Tack så mkt, ni är så snälla som bakar så gott åt oss! 

 

Mattias, en barndomskamrat till Thomas kom också förbi på en fika ikväll och lämnade en julklapp till Victor. Tack, det var snällt!

 

Det mesta är nu klart inför jul, men nån Rocky Road har jag inte hunnit sno ihop ännu!! Men imorgon måste det bara bli av! Ingen jul utan R R...:)

 

Hoppas ni alla har det bra och myser på så här dagarna före julafton..det gör iaf vi.

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards