Tuffevictor

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Camilla - 5 december 2010 20:38

Hoppas ni inte glömt att tända det andra ljuset idag. Tänk, nu är det inte långt kvar till julafton! Jag älskar verkligen julen och det ska bli så mysigt att få fira den med hela familjen i år. Förra året jobbade både mamma och pappa julafton, men i år är de alltså oxå lediga!

  

Idag har vi inte gjort nåt speciellt. Fortfarande jättekallt ute och det är så tråkigt! Imorgon skulle det bli lite varmare och då får vi passa på att gå ut, skulle ju bli kallare igen på tisdag.

 

Det gick förresten bra att jobba i fredags. Det var dock mycket ovant att ställa klockan och ge sig iväg utan lilleman. Dagen gick iaf jättefort då jag hade fullt upp med info hela dagen. Men snacka om att jag var trött när jag kom hem! Jag har nog inte varit så trött under hela tiden efter lilleman kom. Men det tar på att behöva använda hjärncellerna igen..:)

Hemma hade det såklart gått jättebra för Victor att vara med pappa.. och tvärtom. Men jag trodde inget annat heller...   

  

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards