Tuffevictor

Alla inlägg den 4 december 2010

Av Camilla - 4 december 2010 21:32

Idag träffade vi familjen R för en stunds julfirande på Norra Bergets julmarknad. Det var kallt som attan men vi trotsade kylan för att få oss lite julstämning. Det fick vi också, iaf jag. Många mysiga stånd med div saker fanns det, men det enda som Thomas och jag kom hem med var en påse nybakat tunnbröd. Som vi för övrigt snart ska smaka på...

 

Tomten var såklart på plats! Tror inte Victor brydde sig så mkt om honom dock.. Hi hi

  

Påpylsade grabbar... Men skönt att inte frysa!

Cassandra fick chansen att lämna sin önskelista till Tomten. Då blev hon glad såklart! Nu längtar hon nog extra mkt till julafton..:)

        

Imorgon är det andra advent, tiden går verkligen fort nu. De första julklapparna inhandlades iallafall tidigare idag och det känns skönt att ha kommit igång! Ni alla har väl redan köpt klart?...Men bara första är köpt brukar det rulla på sedan! 

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards