Tuffevictor

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Camilla - 19 december 2010 21:05

Idag fyller Victors kusin Alfred 1 år och vi var såklart där och firade honom med paket och åt tårta. :) Nu var det länge sedan vi sågs då det varit sjukstuga där, både förkylningar och vattkoppor. Men nu var de pigga och krya och Victor tyckte det var kul att få träffa sina kusiner!

  

  

  

Arvid längtar tills jultomten kommer! På sitt rum har han pyntat så fint i sin väntan på julen..

  

Av Camilla - 19 december 2010 21:00

Här fortsätter snön att vräka ner...har snöat i flera dagar nu. Jag gillar snö, men varför måste det komma så mycket på en och samma gång? Snön hinns ju inte mer än att skottas bort så är det fullt med snö där igen... Men kul för alla barn! Victor tyckte det var superskoj att vara ute idag trots snöyra..:)

  

Pappa fick inte skotta i fred...Victor ville hellre att han skulle skjutsa honom på spaden..:) Tokis!

  

  

  

Av Camilla - 19 december 2010 20:52

Nu går det undan! Fjärde Advent idag och Julen står för dörren! Så idag var det dax för knäckkok. Eftersom vi använder termometer i knäcksmeten så blev de perfekta! Mums så gott! Så där härligt mjuka och sega... Imorgon blir det nog Rocky Road som står på schemat, de är ju så goda så måste göra dem nära jul så de inte tar slut innan julafton...:) Vad har ni för favoritgodis till jul?

  

  

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards