Tuffevictor

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Camilla - 9 december 2010 21:10

Oj vad jag är dålig på att uppdatera nu känner jag. Men det är liksom fullt upp på dagarna med lilleman och även på eftermiddagarna. Märks att det börja lacka mot jul nu, mkt att dona med. Vi var ut en sväng till Birsta idag igen när Thomas kommit hem från jobbet. Fler klappar blev inhandlade och nu är vi på god väg med dem, skönt! Ska försöka göra klart allt under nästa vecka så vi bara kan ta det lugnt och njuta julveckan sedan. Det ska bl a bakas julgodis, pyntas klart med tomtar och klä granen såklart, fler julklappar ska handlas och slås in... Ja sysslorna är många och dagarna mot julafton krymper. Imorgon ska jag ju dessutom jobba och nästa vecka blir det jobb både torsdag och fredag. Hux  flux  är det julafton! Men längtar!..:)

 

Här kommer bilder på lilleman. Att låna pappas Iphone är kul tycker han. Tänk vad de lär sig fort! Finns ett spel med olika djur som låter när man trycker på dem. Man kan även ställa in så en röst frågar vart ex grisen är, bland tre andra djur. Victor är duktig och trycker rätt nästan varje gång nu på de olika djuren! Han vill nog snart ha en egen Iphone, nästa jul kanske?..;)  

  

  

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards