Tuffevictor

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Camilla - 12 december 2010 20:49

Jaha, så var det redan 3:e Advent. Jag har sagt det förut och säger det igen, oj vad tiden går fort!!

 

Idag har vi varit inne hela dagen, förutom Thomas som åkte och handlade lite. Victor är snorig, lite hostig och haft lite feber. Han är dock pigg och glad för det mesta ändå, lillgubben. Hoppas det inte blir någon långvarig förkylning, inge vidare att vara hängig.

 

Vi har iaf bakat Lussebullar idag, eller Lussekatter som vissa säger. Vi gjorde inte så många, men räcker nog till några mysiga fikastunder nu i jul. De blev helt Ok! Var ju tvungen att smaka till adventsfikat...:)

  

    

 

Av Camilla - 12 december 2010 14:41

Victor har fattat det där med att vara vän med Tomten. Han tycker verkligen om Tomtar och igår när vi tog fram några av dem blev han jätteglad. Han lyser som en sol när han tittar på Tomtarna och den här stora var såklart en favorit. Att krama honom var inga problem, får se om det går lika bra på Julafton när riktiga Tomten kommer. :)

  

  

  

Älskade lilla söta kramiga gokille. Så snäll som du är så kommer nog Tomten med många julklappar ska du se!   

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards