Tuffevictor

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Camilla - 2 december 2010 21:58

Jaha, så nu sitter jag här kvällen före dagen jag ska börja jobba. Men hur är det möjligt att det snart har gått 1½  år sedan jag jobbade sist? Jag tycker nyss att Victor föddes och jag hade en lååång "ledighet" framför mig. Jag vet att det kommer att kännas som om jag aldrig varit borta därifrån när jag jobbat nån timme. Då kommer allt att kännas som vanligt, kanske lika bra det. Egentligen ska jag vara barnledig till januari, men eftersom Thomas måste ta  ut några semesterdagar som han inte kan spara, så passar jag på att jobba lite. Så jag ska inte klaga, börjar ju i mycket luuugn takt...:)

 

Så här kommer det se ut imorgon...

  

Och så om några veckor..;)

  

Victor och jag har iaf haft en riktig mysdag idag. Jag har verkligen passat på att snusa, krama och pussa på honom idag! Kommer nog längta sjukt mycket efter honom imorgon. Vi har haft hela dagen för oss själva, Thomas kom just hem då han haft nån grej med jobbet och varit på hockey. Imorgon blir det han och Victor. Det kommer garanterat gå jättebra! Mina fina grabbar fixar det nog galant och jag förväntar mig en god middag när jag kommer hem efter min första dag på jobbet.;)

 

Puss älskade Victor. Hoppas du får en rolig dag med pappa imorgon!   

  

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards