Tuffevictor

Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Camilla - 30 oktober 2010 19:47

Härom dagen var det ett test i Sundsvalls Tidning på Läppglans. Jag måste bara säga att jag hittat en egen favorit i denna Läppglans! Den fanns inte med i testet dock..

 

Wild Strawberry Caring Lip Gloss 15ml

Wild Strawberry Caring Lip Gloss är ett naturligt vårdande läppglans med lätt naturlig glans. Förförande 100 % naturlig aroma av svenska smultron, rika på C-vitamin, ger en mild behaglig smak av äkta smultron. Sojabönsolja och Sheasmör skyddar, återfuktar och motverkar torra läppar. Ger en svagt rosa färg. Fri från parabener.
  
Jag tror att det finns på alla butiker som säljer smink, jag köpte iaf min på KICK´s.

Av Camilla - 30 oktober 2010 16:41

Filmen vi såg igår var Beck, Levande begravd.

  

Måste säga att den faktiskt var en av de bästa. Jag älskar verkligen Beck-filmerna, men vissa är ju lite sisådär. Men den här var spännande, ibland lite kuslig...hi hi, var nästan lite småskraj i höstmörkret.

 

Handling: I en lekpark mitt i storstadsidyllen hittas en nedgrävd trälåda innehållande en känd och respekterad åklagare. Beck & co misstänker först en grovt kriminell MC-ledare för dådet, men man får snabbt omvärdera fallet när MC-ledaren hittas mördad i en liknande trälåda. Ganska snart upptäcks ytterligare ett antal trälådor och polisen inser att man är inne i en katt- och råttalek med en galen seriemördare. Polisutredningen visar efterhand att det finns ett svagt samband mellan mordoffren i form av en nio år gammal händelse, men vad Martin Beck inte anar, är att även hans eget liv står på spel, då mördaren har utsett honom till nästa offer..

 

Jag kan rekommendera denna film om ni har en stund över nån kväll! Perfekt då den bara är 1½ timme..  

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards