Tuffevictor

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Camilla - 6 oktober 2010 22:16

Igår var det tisdag och babysim för kusin Alfred. Medans han plaskade runt i bassängen med mamma och pappa så kom Arvid hit och myste med Victor och mig. Han är så snäll och go med Victor. Passade så att han inte ramlade ner från soffan...och gav honom kramar. Victor blir hysteriskt glad när han får träffa Arvid, syns att han ser upp till sin stora kusin.   Bästa kusinerna!

   

   

En go och glad Alfred efter babysimmet!

   

Trots att vi har en matlista som vi följer blev det den här middagen igår...Ja ja, även solen har fläckar... Men ska säga att det händer inte ofta att vi frångår listan... Gott var det iaf!

    

Av Camilla - 6 oktober 2010 12:33

Sitter och planerar veckans veckohandling och får såklart hjälp av Victor. Vi är ju ett team han och jag. Lite tid för att rita tycker dock Victor att det finns, duktig kille. Alltid när han får en penna i handen så åker den till vänster hand, men när han äter så äter han med höger. Men det kanske är så? Att de använder båda händerna när de är små? Annars kanske vi har en liten vänsterhänt kille här hemma, hur är det hos er?

  

  

  

Hur det går med listan? Nja, sådär...har helt tappat uppslag på middagar som inte tar så lång tid att göra! Snälla, kan inte någon ge några förslag på bra veckomat! Känns som det bara blir samma mat som snurrar runt vecka för vecka   

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Skapa flashcards