Tuffevictor

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Camilla - 10 oktober 2010 20:06

I helgen har vi varit bortbjuden på middag både lördag och söndag, hur lyxigt och skönt är inte det!?

 

I lördags var vi till Victors farmor och farfar på middag och idag var vi bjudna till Molly med familj.   

 

Bilder från lördag:

 

Victor vill låna farfars glasögon igen...blev ju så ledsen när han tog tillbaka dem... 

   

Så...nu blev det bra igen!...     

 Bilder från idag:

Victor tyckte det var såååå kul med Mollys katter! Här har han fått syn på en av dem..:)   

Det var ju såklart superkul att träffa Molly också och leka med alla hennes roliga leksaker.

   

God mat blev det också! Vi vuxna fick en jättegod fläskfilegratäng och ris (tack för receptet) och knattarna fick köttbullar... Mums! 

    

Till efterrätt fick vi den här goda cheesecake-tårtan och kola-sås! Sött och gott på maten!

  

Tack för två jättegoda middagar och trevligt sällskap!   

 

Nu är helgen över igen, hu hu vad den går fort! Vi har ju dock hunnit med en del så den har känts ganska lång trots allt. Tur att veckorna går fort och det snart är helg igen!    

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards