Tuffevictor

Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Camilla - 1 oktober 2010 22:08

Hallå? Är det frisören? Jag skulle vilja beställa en klipptid!   

  

Victors hår har verkligen blivit lååångt! Måste nog försöka klippa honom lite, iallafall luggen som snart är för hans ögon. Just nu är det snebena som gäller.   

   

Men var är lockarna? Både Thomas och jag var jättelockig när vi var små...så nog trodde jag att lillprinsen skulle få lockigt hår. När han är lite svettig i nacken blir det små skruvar, så kanske det är på gång. Fast Victor vill nog helst ha rakt hår, brukar ju vara så när de blir äldre.    

Av Camilla - 1 oktober 2010 13:10

Sitter och tittar i Rustas reklamblad och hittar denna fina bänk med sits klädd i grått fårskinn. Endast 995 kr! och jag skulle så gärna vilja fynda men har ingen plats i lägenheten och hus känns låååångt borta! Kanske den passar hemma hos någon av er? I hallen tex. Jag har ju inte sett den i verkligheten, men den är nog helt Ok. Jag tycker fårskinn är så hemtrevligt och mysigt! Eller hur?

  


Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards