Tuffevictor

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Camilla - 31 maj 2011 19:39

Idag när vi kom och hämtade Victor på dagis så möttes vi av en tråkig syn.  Ja, vi gick båda och hämtade Victor idag då solen var varm och skön. Härligt med en liten promenad.


Alla barnen var såklart ute när vi kom och Victor likaså. Han hade kepsen lite neddragen så såg inte hans ansikte, men när jag gick ner på knä så fick jag se att han hade två klösmärken i ansiktet. Frågade fröken vad som hänt och de hade såklart inte hunnit se, det hade gått så fort. Trist när sånt händer och att fröknarna inte hinner se hur allt gått till. Stackars liten hade blivit jätteledsen...skär i mammahjärtat att jag inte var där då...   Världens bästa Victor är du iaf! 

      

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards