Tuffevictor

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Camilla - 29 maj 2011 13:26

Imorse blev jag uppvaktad av Victor och Thomas med paket och fika på säng. Mysigt! När jag läste tidningen en stund senare så hade de skickat in en fin sms-hälsning också! Ni är bara bäst mina underbara grabbar!    Tack!


Det här fick jag!


Fina silverörhängen! Ringarna är lagomt stora, inte för små och inte för stora.. Helt perfekta, som på den lilla bilden tror jag faktiskt att de är.

     

Och ett fint nattlinne.. Kommer nog sova som en prinsessa i det..:)

  


Grattis till alla fina mammor därute. Skickar en särskild tanke till alla som kämpar för att få bli mamma. Jag vet hur ni känner er dagar som denna. Hoppas att ni alla får uppleva denna dag som mamma nästa år! Håller iaf tummarna på det. Kram till er alla!

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards