Tuffevictor

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Camilla - 26 maj 2011 20:39

Ja, nu har vi snart tragglat oss igenom ytterligare en vecka. Victor har varit riktigt risig i sin feber, förkylning och ögoninflammation. Såklart så spred sig ögoninflammationen till det andra ögat också, så båda ögonen har varit riktigt kletiga. På morgonen när Victor vaknat så har han inte kunnat öppna ögonen den lilla stackaren. Men nu börjar allt ge med sig och det känns otroligt skönt. Han får dock vara hemma imorgon också, dumt att låta honom gå på dagis då han inte är riktigt hundra ännu. Vi har pusslat med halva vab-dagar, Thomas har haft hela vab-dagar och så har farfar ställt upp och varit med vår lilla sjukling. Imorgon skall farfar också vara med Victor då vi båda har viktiga saker på jobbet. Det är ovärderligt att farfar kan och vill rycka in på sina lediga stunder/dagar. Tack farfar hälsar vi och Victor! Han ropar på dig och längtar nog tills du kommer imorgon.   


Knappt jag känner igen Victor på denna bild. Hans ögon är så svullna, dels av ögoninf samt av gråten.. och att jag kämpat med att badda hans ögon för att få bort allt torkat klet så han kunde öppna dem. Lilla älskade skrutt, du är det bästa som finns!

  

  

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards