Tuffevictor

Alla inlägg under november 2011

Av Camilla - 1 november 2011 21:08

Oj vilken dag! Jag är trött i både kropp och själ och det har hänt så mycket så hjärnan går på högvarv!..:) 


Klockan tio i fm träffades vi på banken för att fullborda husköpet. Det gick ganska snabbt då vi redan gjort klart för banklånet, det blev bara lite underskrifter på de sista husdokumenten och en fika, sedan fick vi nycklarna till huset. Spännande, härlig men även en liten skrämmande känsla! 


Vi har redan börjat riva tapeterna i vardagsrummet och fått konsultation om hur vi ska riva en vägg där. Det snurrar runt i huvudet med allt vi vill göra, men som sagt så går det kanske inte att ta allt på en och samma gång! Även om jag vill det!! Vill ha klart nu..:)

Det kändes lite konstigt att låsa upp dörren och kliva in i sitt nya hem. Det är ju här i lägenheten vår trygghet är, men när vi väl fått alla våra möbler osv i huset så hoppas jag att det känns lika bra där. Puh, nu måste jag gå och sova..är helt slut! Imorgon fortsätter vi arbetet med att riva tapeter. Fortsättning följer...

 

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards