Tuffevictor

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Camilla - 15 november 2011 20:32

Idag har vi bara varit inne och myst på. Ja igår också eftersom Victor är snorig och hostig..:( När han vaknade i söndags hade han hux flux fått kruppliknande hosta och lät tungandad. Peppar peppar var det länge sedan han hade det och den här gången var den mkt mildare än den tidigare. Den kom ju mitt i natten och vi var tvugna att åka in på akuten. Men nu visste vi ju lite vad vi skulle göra för att andningen skulle bli bättre. Lite nässpray och friskluft gjorde att det gav med sig ganska snabbt, skönt. Men han är nu hostig och snorig och därför hemma från dagis. Idag hjälpte han mig att dammsuga, så pigg är han iaf...:) Vilma mår bra men är en aning snorig. Thomas blev brakförkyld igår och jag känner mig lite frusen ikväll. Hoppas dock att jag klarar mig! Har ju inte tid att bli sjuk nu...

     

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards