Tuffevictor

Alla inlägg den 11 november 2011

Av Camilla - 11 november 2011 18:28

Idag blev det en liten premiärlekning i de två lekparkerna som ligger runt hörnet av huset. Victor tyckte de var superskojiga och ville knappt gå därifrån. Kommer bli toppen det här!

       

På bilden ovan ser ni vårt hus i mitten av de tre närmaste. Bra med så nära till lekparken. Kan tänka mig att vi kommer spendera många timmar där..:)


Av Camilla - 11 november 2011 18:04

Det gör ganska mycket att byta till ett nytt och fräscht golv. Vi tycke att det gamla var fint, men när man byter till nytt så märks stor skillnad trots allt! Vi hade inget val heller eftersom vi tog bort väggen och det inte låg något golv där, men nu känns det bra att vi kostade på oss ett nytt. Vi fortsatte även med det nya golvet in i hallen och det blev ju toppenbra! Det blir mer som en helhet när golvet flyter ihop. Vad tycker ni? Tur att man har en händig svåger, Aker Bygg. (Bjuder på lite gratisreklam;)) som lade det nya golvet snabbt..och förhoppningsvis billigt..;) Han kommer med bra tips och idéer och det är vi ju bara tacksamma för! Fint blev det iaf...

           

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards