Tuffevictor

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Camilla - 3 november 2011 20:13

Dagarna går mestadels åt till pyssel i huset. Allt tar sån tid då vi inte kan göra så mycket själva. Vi har båda lite "tummen mitt i handen" (sorry älskling, men så är det..;)) men förhoppningsvis flyttas den utåt allteftersom..;) Vi har iaf fått lite gjort dessa dagar, bla är spaljen till trappen tillbakasatt, tapeter och lister är bortrivna i vardagsrummet/matrummet. Imorgon rivs väggen mellan de rummen, så mkt som det bara går, vill få ett stort och öppet rum att umgås i. Sedan har vi börjat plocka in köksgrejer i köket eftersom det kommer att få vänta med sin renovering. Blir nya tapeter där såsmåningom, men just nu får de nuvarande duga. Allt tar tid, men kul att se de små framstegen trots allt..:) Just det, köket har även fått gardiner idag..hihi. Slängde dit ett par plastblommor och en lampa också så ser det lite hemtrevligare ut. En salig blandning av färdigt och ofärdigt..

            


     

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards