Tuffevictor

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Camilla - 22 oktober 2011 12:10

I veckan tog jag mig i kragen och knäppte kort på Victor och Vilma som sedan skickades in till Sundsvalls Tidnings Nyfödda. Nyfödd är hon ju inte, är ju tre månader, men bättre sent än aldrig!..:) Det var synd att de redigerade bilden så att den blev så liten. Vi hade ju tänkt att den skulle vara vänd åt andra håller, som den ligger här på bloggen. Då ser man ju bättre hur de matchar varandra. Men men, det är ju inte så noga. Här kan ni se hur det såg ut i tidningen.



Här är orginalbilden.. Finaste prinsen och prinsessan.

 Jag kan säga att det tog LÅNG tid innan jag fick en hyfsat bra bild! Jag var helt genomsvettig och tålamodet hade för längesedan tagit slut..:) Victor har nog skrikit och grinat en sväng här, efter att jag hämtat tillbaka honom för femtioelfte gången..:) Här håller jag Ipaden och spelar roliga katter på youtube. Alla knep är tillåtna. 


Här kommer en massa bilder så ni ser vad jag tampades med..;)

           


   


Tror jag valde den bästa bilden va?..:) Har nog 50 fler bilder som ser ungefär likadana ut som de ovan..svårt att få två små att se bra ut samtidigt!..Hi hi, men skam den som ger sig.. 

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards