Tuffevictor

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Camilla - 10 oktober 2011 13:43

Tiden går verkligen fort nu. Dagarna bara svischar förbi och vi är i mitten av oktober. Snart blir lillan 3 månader!. Fattar inte att hon funnits med oss så länge och samtidigt känns det som hon alltid gjort det. Konstigt det där. Men hon har en självklar plats i familjen vår lilla gumma. Hennes goa storebror är så snäll med henne, även om han fortfarande kan bli lite väl hårdhänt ibland. Men han är väldens bästa bror och de kommer nog ha jätteskoj med varandra när Vilma blir lite större. Mammas busiga mirakel!    

Igår skrattade Vilma för första gången också! Thomas och jag blev jättepaff..:) Det bara kom och vi gjorde inget speciellt för att locka fram det. Hon låg i min famn och mitt bh-band och linne hade åkt ner från axeln. När jag drog upp det igen började hon skratta. Hihi, lät så gulligt och det kom en liten tår i mina ögon..:) 

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards