Tuffevictor

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Camilla - 6 oktober 2011 12:33

Victor vill hjälpa till med allt här hemma just nu. Min lilla hjälpreda är så duktig. Såklart ville han hjälpa till att bada lillasyster härom kvällen. Världens bästa storebror!

   

Av Camilla - 6 oktober 2011 12:17

Förra veckan var det tredje gången inom en kort period som Victor blev klöst i ansiktet på dagis. Det känns så oerhört trist att han ska behöva vara med om något sådant. Ja, det känns även fruktansvärt jobbigt för mig/oss att komma och hämta honom och se att det hänt igen. Det skär i mammahjärtat. Dessutom lämnar det fula ärr i hans annars så perfekta lilla ansikte. Jag som tyckt att det gått så bra att lämna honom på dagis, han trivs ju så bra, men nu känns det inte alls lika bra. Jag är ofta rädd på dagarna att det har hänt honom något och det känns gruvsamt när jag ska hämta honom på eftermiddagen. Nu har den som klöst Victor bytt dagis och är alltså inte kvar, men rädslan hos mig sitter fortfarande i. Inge kul att behöva känna så, hoppas det går över snart. Mammas hjärta! Vill ju inte att de andra barnen ska vara dumma med dig. Det är en hård värld att leva i trots att man är liten. Mamma älskar dig!   


     

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards