Tuffevictor

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Camilla - 19 oktober 2011 12:39

Det verkar som om Vilma har något att berätta..:) Hon pratar och pratar lilla skruttan och det är så roligt att höra. Men oftast när jag tar fram kameran och ska filma blir hon tyst. Fick iaf med lite prat idag när jag filmade! Undra vad hon vill säga? Verkar som hon har något på hjärtat..:) Tänk om jag förstod vad du sa lilla vän.


 

Av Camilla - 19 oktober 2011 12:03

Grattis lilla gumman på 3-månaders-dagen! Imorgon ska du vägas och mätas och få 3-månaders-sprutan. Spännande att se vad du väger nu, men inge kul med sprutan. Men det går säkert bra, du är så duktig!      

Av Camilla - 19 oktober 2011 10:27

Jag är även med och tävlar om en wigglekart hos mrslindaolsson. De är ju bara sååå häftiga så jag vill verkligen vinna en sådan. I värsta fall får jag väl köpa en?..;) Victor skulle bli såå glad om han fick en sådan tror jag! Var med och tävla du med! Tävla här!  



Av Camilla - 19 oktober 2011 10:04

Jag är också med och tävlar hos endenise.se om dessa mysiga och fina bädddset från LillaKotten åt Vilma. Var med och tävla du med! Gå in här! 

 

Av Camilla - 19 oktober 2011 09:38

EN sådan här Wigglekart skulle Victor verkligen älska!! Varje morgon hoppar han på sin lilla plastiga sparkbil och åker runt i lägenheten med en väldans fart. Den låter förskräckligt mot våra hårda golv och jag tror nog grannarna ligger och håller för öronen när han är i farten. Den här verkar vara ganska smidig och ljudlös. Jag är med och tävlar om en sådan hos Fröken M och hoppas verkligen på TUR! Var med ni också!..:) Gå in här!

 

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards