Tuffevictor

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Camilla - 31 augusti 2010 20:23

Idag när Thomas kommit hem efter jobbet åkte vi ut och träffade Malin, Fredrik och Wilmer vid deras tomt. Den ligger en bit bort efter att man åkt över Viforsbron, vet inte vad platsen heter egentligen?. Tomten låg jättefint uppe på en liten höjd med utsikt över Marmen. En bit nedanför ligger dessutom en liten badstrand som var jättemysig. De kommer verkligen att få det kanonfint där! Lite avis då!..;)

 

Vid stranden dukade de upp en god kräftpaj. Jättegod var den! Men det var en aning kallt, men vad gör det när man har mysigt sällskap! Victor och Wilmer passade sedan på att träna att gå i sanden. Duktiga killar var det!

   

   

   

   

Tack för idag! Alltid lika trevligt att träffa er! Ska bli spännande att följa med på er husresa..:) 

Av Camilla - 31 augusti 2010 20:01

Igår fick jag en höstbukett av Thomas för att jag är så snäll...eller snarare för att Thomas är så snäll!.. Visst är det härligt att pryda sitt hem med snittblommor? Man blir så glad när man ser en fin bukett tycker jag. Härliga färger! Tack älskling!  

   

    

Av Camilla - 31 augusti 2010 11:27

Är med och tävlar om ett par hängselbyxor från Rockefella här! Var med och tävla du med! Du behöver bara gå med i Rockefellas fansida på Facebook samt lämna en kommentar i Ericas blogg! Du kan vinna ett par jättefina hängselbyxor eller en hängselkjol! Värda 599 kr resp 499 kr. Lycka till!

   

   

 

Bilderna är lånade från www.babyshop.se 

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards