Tuffevictor

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Camilla - 5 augusti 2010 17:49

Men vad glad jag blev när jag fick se dom här små rackarna! Kanske att vi kan få provsmaka några tomater från vårt lilla växthus snart. Gurkplantorna dog bara efter nån vecka så någon gurka blir det alltså inte, men tomater kanske!? Hoppas de växer till sig och blir röda och fina snart!   Gott!

  

Av Camilla - 5 augusti 2010 17:12

Oj vad sommaren och semesterledigheten rullar på fort! Thomas har nu 2 veckor kvar av sin semester och sedan börjar vardagen igen...:( Ska dock inte klaga, har haft en lång och skön sommar med mestadels bra väder. Det har ju varit lite knackigt med sol den senaste tiden men nu börjar det räta till sig igen. Vi har mestadels varit i stugan och tagit det lugnt. Det är så skönt att vakna här på morgonen och Victor kan bara gå rakt ut i det gröna gräset. Det kommer att bli en jobbig höst i lägenheten känner jag, han är ju så van att vara ute i det fria hela dagarna, men får försöka hitta på roliga saker hemmavid istället.

 

Vi har i dagarna haft besök av Victors mormor och morfar. De kom och stannade två nätter med husbilen och det var så mysigt att ha dem här. Victor var så nöjd och glad att få ha dem här några dagar, ja vi med såklart. Vi har badat, tagit långa promenader, ätit gott och bara haft det mysigt.

   

   

   

Victors söta lilla pussmun...  

     

Vagnen är inte bara bra att gå med, man kan sitta och vila i den också..;) 

 

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards