Tuffevictor

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Camilla - 8 augusti 2010 18:57

I dagarna två ha det varit konsertfest i stan. I fredags spelade Ulf Lundell och Takida och igår spelade The Baseballs och Roxette på Norrporten arena. Det var mycket folk ute i vimlet!

 

Thomas och jag åkte in en sväng på stan igår eftermiddag och slöt (hmm...heter det så??) senare på kvällen upp med Maria & Anders och Ingela & Ulf. Det blev en lugn tillställning för T och mig men de andra festade loss..eller hur Maria?..  Vi hade haft turen att få ett par Vip-kort av några snälla kompisar, så vi blev bjudna på både mat och två glas dryck på de korten! Tack så mycket Malin och Fredrik!    

 

Thomas drack coca-cola och jag drack vitt vin. Vi skulle ju tillbaka till stugan på kvällen, där Victor var med farmor och farfar medans vi var på stan. Thomas blev den som fick köra. Han ser en aning missnöjd ut över detta beslut..;)

 

Jag ser lite gladare ut...;)

   

God sommartallrik bjöds det på...

   

Lite senare på kvällen fick vi sällskap av Maria och Ingela i Vip-tältet! Partypinglorna!..  

Thomas och jag hamnade på en och samma bild för en gångs skull! Hi hi...

   

Lite mys på Våningens terass hann vi med också.. Så fin utsikt när man sitter där i skymningen....

  

Maria och Anders (i sin finaste pose...;))   

   

 

Det var en riktigt trevlig men lugn kväll för vår del! Vi var hemma vid elva-snåret och Victor sov lugnt och gott i sin säng. Det hade gått jättebra för farmor och farfar såklart. Men det är lite ovant att lämna Victor så många timmar och över nattningen, men det gick ju alldelses galant! Nästa gång kanske vi lämnar honom över natten också..;)      

 

Tack för en trevlig kväll kompisar!   

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards