Tuffevictor

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Camilla - 9 augusti 2010 20:25

Men fy vilken trist och regnig dag det har varit idag! Nu har det äntligen slutat och är ganska skönt i luften. Sitter på stugaltanen och tittar ut på den spegelblanka sjön och bloggar lite oxå såklart!

 

Idag blev det en tur till birsta och sedan en snabbfika hos syrran och buskillarna på Alnön. Victor tycker det är lika roligt att träffa dem varje gång. Synd att de inte kan vara ute och bada bara.. ser inge vidare ut vädermässigt framåt heller... Grr! Vart tog sommaren vägen?

  

  

 

I lördags när Thomas och jag var in på stan och roade oss lite hittade farfar och Victor på lite bus. Ja farmor var nog med på det hon med..;) Nu är det bästa Victor vet att åka skottkärra! Han sitter som ett litet ljus och håller i sig när farfar skjutsar honom. Men ser lite farligt ut, han får nog ha på sig en cykelhjälm nästa gång!..:) Tur det inte går så fort, men oj så skoj Victor hade...grinade varje gång vi skulle lyfta ur honom ur skottkärran. Hoppas han gillar att åka pulka till vintern, det blir bra isf!

  

  

Imorgon hoppas vi att det blir bättre väder och att vi kan vara ute igen. Victor har ju så mycket spring i benen och han längtar nog efter att få ta fram gåvagnen igen. Han är så stadig på benen och han parerar så bra i gräset. Han har bra balans och han springer hellre med vagnen än går. Jag är nästan säker på att han skulle kunna gå utan sin vagn eller att hålla i våra händer. Men så fort jag släpper ena hans hand så blir han lite osäker och sätter sig ner. Ibland går han när man håller honom i en hand och det går ju jättebra, men oftast så sätter han sig ner. Inte för att det är nån brådska, han kommer att gå när han är redo. Lillhjärtat!   

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards