Tuffevictor

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2010

Höstmys..

Av Camilla - 25 augusti 2010 12:52

Håll med om att hösten är bra mysig ändå? Finns det nåt mysigare än att få kura upp sig i soffan med en massa tända ljus och kolla på nåt bra på tv... Jag är nog en höstmänniska tror jag, trivs bra i höstmörkret..

  


 
 
Emma Viklund

Emma Viklund

25 augusti 2010 14:10

Ååå, vi tände oxå ljus igår :) Första gången på väldigt väldigt länge. Supermysigt ju :)

http://mammatillviggo.bloggplatsen.se

Camilla

25 augusti 2010 15:03

Ja, visst är det mysigt! Tänder ljus även på sommaren ibland, men nu när det är mörkt och ruggit ute är det ju extra mysigt!!..:)

 
M

M

25 augusti 2010 20:11

Hej där! Och tack för din fina kommentar hos mig och för tummarna du, ännu en gång, håller för oss! Det värmer gott i höstmörkret: )Jag håller helt och hållet med dig angående hösten - det finns ingen bättre årstid!

http://drommenomenfamilj.bloggplatsen.se

Camilla

25 augusti 2010 20:48

Hej! Klart jag håller tummarna för er och följer med er på den resa som ni snart påbörjar igen! Jag känner med er alla som kämpar för att få ett barn, ofrivillig barnlöshet är nog bland det värsta man kan gå igenom här i livet. Har man aldrig varit med om det kan man nog inte förstå hur det känns.. Jag vill nu stötta er alla och visa att det finns hopp! Och det vet jag att det gör för er! Kram, och du, passa på att mys så mkt som möjligt nu i höstmörkret! Det gör nog gott för både kropp och skäl..:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 2 januari 2017 18:34

Välkommen 2017. Hoppas du blir bättre än vad 2016 slutade. Influensa och trötthet. Nu tar vi nya tag. God Nytt År och god fortsättning på er! ...

Av Camilla - 28 december 2016 14:56

Tiden går fort! Nu har julen snart gått och det nya året är på intågande. Hoppas ni alla haft/har det bra. Bildbomb kommer här! ...

Av Camilla - 23 september 2016 19:38


Myser i uterummet. Nu när det börjar bli mörkt ute tidigare på kvällen är det perfekt att mysa i uterummet med tända ljus. Trevlig helg på er! ...

Av Camilla - 18 september 2016 20:59

Vilka härliga höstdagar vi haft. Nu har sommaren gått och hösten är här, men sommaren håller sitt grepp ett tag till verkar det som. Underbart! Tack ni söta som fortfarande tittar in här trots usel uppdatering. Sommaren har varit för solig och varm f...

Av Camilla - 11 juli 2016 19:12

Förra helgen blev så äntligen det sista på huset klart. Det byttes vindskivor och det målades. Såklart regnade det hela lördagen, men på söndagen var det bra väder och vi hann göra det som var kvar. Christoffer (Aker Bygg) började i fredags och det s...

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards