Tuffevictor

Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Camilla - 28 oktober 2013 20:33

I lördags hyrde vi en släpvagn för att åka till stugan och hämta vinterns ved. Vi har ju fällt ett par stora björkar på stugtomten så blev en hel del! Skönt att veden nu är på plats så nu kan kylan komma. Alltså, har sagt det förut och säger det igen, braskaminen var den bästa investeringen! Gud så varmt och gott det blir och så mysigt också. När vi ändå hyrt vagn så passade vi på att slänga lite skräp på tippen. Skönt.
Såklart började det att småregna när vi skulle av med all ved, men gick hyfsat fort att ta rätt på ändå, när man är stark som jag och jobbar på fort ;) Kan dock säga att den hemmagjorda pizzan smakade extra bra sedan!

I söndags blev det en tur till kulturmagasinet för att låna några böcker till Victor och Vilma. Inte helt otippat blev det Emil och Pippiböcker :) Är bara det som gäller här hemma nu. Det ska ses på Ipaden, tv:n och datorn hela tiden, börjar bli lite smått less, men inte barnen. Vi kollade då även in den nya lekparken utanför en sväng, trots att de inte var klädda för lek! Det var roligt så klart! Swisch så var helgen över.. Men nu kan iaf vintern komma.

Presentation


Lämna gärna en kommentar när du kikar in! Jag skulle då bli superglad!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Du som läser min blogg, känner du mig?
 Ja
 Nej
 Nej, men jag vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Google Analytics

Besöksräknare


Ovido - Quiz & Flashcards